• Աստոն Վիլլա
  • Արսենալ
  • Բորնմուտ
  • Բրայթոն ընդ Հոուվ Ալբիոն
  • Բրենթֆորդ
  • Էվերթոն
  • Իպսվիչ
  • Լեսթեր Սիթի
  • Լիվերպուլ
  • Կրիստալ Փելես
  • Մանչեսթեր Յունայթեդ
  • Մանչեսթեր Սիթի
  • Նյուքասլ Յունայթեդ
  • Նոթինգհեմ Ֆորեստ
  • Չելսի
  • Սաութհեմպտոն
  • Վեստ Հեմ Յունայթեդ
  • Վուլվերհեմպտոն Ուոնդերերս
  • Տոտտենհեմ Հոտսպուր
  • Ֆուլհեմ

«Չելսին» ներկայացրել է տնային խաղերի իր նոր մարզահագուստը

Chelsea-kit«Չելսին» ներկայացրել է 2015/16 մրցաշրջանի համար նախատեսված տնային խաղերի իր նոր մարզահագուստը՝ նոր հովանավորի պատկերանիշով:

Հիշեցնենք, որ Պրեմիեր Լիգայի չեմպիոնների նոր հովանավորը Yokohama Rubber-ն է: Այս կարգավիճակում ճապոնական ընկերությունը փոխարինում է Samsung-ին, որի հետ լոնդոնյան ակումբը համագործակցում էր 2005 թվականից:

Մարզաշահագուստի դիզայնը պատկանում է Adidas-ին, որն էլ կարել է այն: Ավելացել է նուրբ ուղղահայաց գծերը, որը վերջին 30 տարվա ընթացքում պարբերաբար հայտնվում է «ազնվականների» մարզահագուստի վրա:

Նոր մարզահագուստի հետ հայտարարվել է նաև նոր կարգախոսի մասին, որը հնչում է այսպես՝ «Եթե սա կապույտ չէ, ապա կդառնա» («If it’s not blue, it will be»): Վաճառքը կսկսվի հուլիսի 22-ից, իսկ Ժոզե Մոուրինյոյի սաներն այն առաջին անգամ կհագնեն հաջորդ օրը՝ «Նյու-Յորք Ռեդ Բուլզի» հետ խաղի ժամանակ:

ch-1

ch-2

ch-3

ch-4

ch-5

ch-6

ch-7

ch-8

ch-9